torsdag 11 juni 2015

Början på ett digitalt liv ......

Hej och välkomna alla som tittar in!
Jag är en tjej på 24 år .Jag är född och uppvuxen i Jönköping. Jag hade envist tjatat om att bo i Italien sen jag var 13 år ,så efter gymnasiet kändes det helt naturligt att flytta dit. Efter fyra år utomlands har jag fått så mycket hemlängtan att jag till sist sa , nej nu måste jag hem igen!

 Nu sitter jag här ute på trädgården och njuter av svensk

äppelpaj med vaniljglass!

Jag ska främst blogga om hur man kan skapa ett digitalt liv och ha det som ett heltidsjobb
eftersom det finns många program därute på nätet kan man aldrig vara säker.
Det kommer även att handla om mitt liv ,resor och shopping och allt annat som inspirerar mig.

Tack för att ni har tittat in och vi ses vid nästa inlägg! xxx

1 kommentar:

  1. Hej. Är SFM att lita på. Har kollat upp det flera gånger, men är såååå osäker. :(

    SvaraRadera